Calmocard Ceai 50 g C22 Fares

Fares
7,90 Lei
Stoc Limitat

Durata de livrare: 24 - 48 Ore

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: C209 Ai nevoie de ajutor? 0753929844
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)
   BENEFICII

-  păducelul contribuie la sănătatea inimii şi a sistemului vascular,are și efect calmant, liniştitor
-  talpa gâştii sprijină diminuarea hiperexcitabilităţii fizice şi senzoriale , este și tonic cardiac
-  lavanda, roiniţa şi teiul susţin relaxarea, ajută la reducerea tensiunilor, a oboselii și iritabilităţii
-  valeriana normalizează tensiunea arterială, susţine sănătatea cardiovasculară și îmbunătăţeşte funcţia inimii, de asemenea, tonifică vasele de sânge, creşte elasticitatea şi rezistenţa acestora precum şi a pereţilor capilarelor.
-  rozmarinul are proprietăţi antioxidante.

   ACTIUNE

- Inimă 
- Tensiune

   INGREDIENTE

Frunze cu flori de păducel (Crataegi folium cum flore) 30%, talpa gâştii 25%, flori de tei (Tiliae flos) 10%, salvie 10%, vindecea 5%, flori de lavandă (Lavandulae flos) 5%, roiniţă 5%, rădăcină de valeriană (Valerianae radix) 5%, frunze de rozmarin (Rosmarini folium) 5%.


   ADMINISTRARE

Se beau 3 – 4 căni cu ceai pe zi, între mese.

Durata unei cure este de 2-3 luni.

Cura se poate repeta după o pauză de o lună.


   PREPARARE

Peste o linguriţă amestec de plante se toarnă 200 ml apă clocotită şi se lasă 10-15 minute acoperit, apoi se strecoară.


   ATENTIONARI

Nu se administrează în caz de hipersensibilitate la oricare dintre ingredientele produsului.

La dozele recomandate nu se cunosc contraindicaţii.

Sarcină şi alăptare: Acest ceai nu este indicat femeilor însărcinate şi mamelor care alăptează.

Efecte secundare şi interacţiuni: La dozele recomandate nu au fost semnalate incompatibilităţi cu medicamentele şi nici efecte secundare.

Asocieri recomandate: Pentru menţinerea unei tensiunii arteriale sănătoase, ceaiul Calmocard-C22/C23 se poate asocia cu capsule Fitotensin Forte-C47, ceai T reţeta farm. Farago-C26, sau ceai Tensiune-C25/C36.

Sfaturi practice de dietă şi stil de viaţă: Vă sfătuim să reduceţi cât mai mult posibil din alimentaţie grăsimile saturate şi grăsimile „trans” (untură, unt, margarină, ouă, brânzeturi grase, carne grasă, mezeluri), să evitaţi consumul de sare şi de legume care conţin cantităţi mai mari de sodiu (ţelină, spanac), murături, ape minerale bogate în sodiu, să reduceţi consumul de dulciuri, produse de patiserie, băuturi bogate în cofeină şi alcoolul.

Consumaţi legume sărace în sodiu şi celuloză (morcovi, dovlecei, fasole verde, salată verde, roşii, ardei), fructe, lactate slabe, pâine neagră veche de o zi, cereale, peşte slab în cantităţi moderate.

Puteţi mînca 2 ouă pe săptămână.

Consumaţi în cantităţi moderate grăsimi nesaturate din uleiuri vegetale presate la rece (de măsline, floarea soarelui, porumb, in, dovleac), precum şi nuci, alune, migdale, fistic, seminţe de floarea soarelui şi de dovleac de asemenea în cantităţi moderate.

De asemenea, consumaţi alimente bogate în fibre care scad colesterolul: cereale integrale, fulgi de cereale, tărâţe de ovăz, leguminoase (fasole, linte, năut, soia), ciuperci, fructe, legume.

Consumaţi în cantităţi moderate grăsimi nesaturate din uleiuri vegetale presate la rece (de măsline, floarea soarelui, porumb, in, dovleac), precum şi nuci, alune, migdale, fistic, seminţe de floarea soarelui şi de dovleac neprăjite deasemenea în cantiăaţi moderate.

Sunt recomandate şi alimentele bogate în fibre care scad colesterolul: cereale integrale, fulgi de cereale, tărâţe de ovăz, leguminoase (fasole, linte, năut, soia), ciuperci, fructe, legume.


   CONDITII DE PASTRARE

la loc uscat și la temperatura mediului ambient


   PREZENTARE

50 g


   PRODUCATOR

Fares




 

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 8:00 - 17:00

0753929844 contact@vitasana.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!