Fares Ceai pentru Tensiune (Ceaiul T) 50 g C26 Fares

17,50 Lei
Stoc Limitat

Durata de livrare: 24 - 48 Ore

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: C235 Ai nevoie de ajutor? 0753929844
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)
  BENEFICII

- Menține tensiunea arterială în limite normale
- Ceaiul pe bază de sunătoare și troscot ajută la reducerea tensiunii arteriale, ținând-o sub control
- Are efect diuretic
- Reduce tensiunea și încordarea psihică, datorită conținutului de sunătoare
- Rețetă originală a farmacistului Andrei Farago folosită din anii ’30


  ACTIUNE

- Tensiune


  INGREDIENTE

Tarhon (Artemisiae dracunculi herba), troscot (Polygoni avicularis herba), sunătoare (Hyperici herba), frunze de roiniţă (Melissae folium).


  ADMINISTRARE

Se beau 2-3 căni cu ceai pe zi între mese.

Durata unei cure obişnuite este de 3-6 luni sau conform recomandării medicului.


  PREPARARE

Peste 1-2 linguriţe de amestec se toarnă 200 ml apă clocotită şi se lasă 10-15 minute acoperit, apoi se strecoară.


  ATENTIONARI

Nu se indică administrarea la copii sub 14 ani și în caz de hipersensibilitate la oricare dintre ingredientele produsului

Sarcină şi alăptare: Nu este indicat femeilor însărcinate şi mamelor care alăptează.

Efecte secundare şi interacţiuni: La dozele recomandate nu au fost semnalate incompatibilități cu medicamentele și nici efecte secundare.

Asocieri recomandate: Pentru menţinerea unei tensiuni arteriale sănătoase ceaiul T-Tensiune (rețeta farm. Farago)-C26 se poate asocia cu capsule Fitotensin Forte-C47 sau cu ceai Tensiune-C25/C36.

Sfaturi practice de dietă şi stil de viaţă: Vă sfătuim să reduceţi cât mai mult posibil din alimentaţie grăsimile saturate (untură, unt, margarină, ouă, brânzeturi grase, carne grasă, mezeluri).

Este bine să evitaţi consumul de sare şi de legume care conţin cantităţi mai mari de sodiu (ţelină, spanac), murături, ape minerale bogate în sodiu.

De asemenea reduceţi consumul de dulciuri, produse de patiserie, băuturi bogate în cofeină şi alcoolul.

Consumaţi legume sărace în sodiu şi celuloză (morcovi, dovlecei, fasole verde, salată verde, roşii, ardei), fructe, lactate slabe, pâine neagră veche de o zi, cereale, peşte slab în cantităţi moderate.

Puteţi mânca 2 ouă pe săptămână.

Puteţi consuma, în cantităţi moderate, grăsimi nesaturate din uleiuri vegetale presate la rece (de măsline, floarea soarelui, porumb, in, cânepă, dovleac), precum şi nuci, alune, migdale, seminţe de floarea soarelui şi de dovleac neprăjite de asemenea în cantităţi moderate.

De asemenea, consumaţi alimente bogate în fibre care scad colesterolul: cereale integrale, fulgi de cereale, tărâţe de ovăz, leguminoase (fasole, linte, năut, soia), ciuperci, fructe, legume.


  CONDITII DE PASTRARE

la loc uscat și la temperatura mediului ambient


  PREZENTARE

50 g


  PRODUCATOR

Fares



 

Scrie un review


Suport clienti 8:00 - 20:00

0753929844 contact@vitasana.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!