Leacuri Pentru Insomnie , Remedii & Tratament Naturist

Afiseaza: 1-22 din 22 produse

 Filtre

Insomnia este o tulburare de somn prin care reusiti cu greu sa adormiti, dormiti mult prea putin, va treziti frecvent sau resimtiti oboseala pe parcusul urmatoarei zile.

Cateodata, acest lucru determina aparitia unor tulburari de concentrare la scoala sau la locul de munca si o stare de somnolenta.

In functie de varsta, fiecare dintre noi are nevoie de un minim de ore de somn:
 

       - 7-9 ore de somn - adulti;
       - 8-10 ore de somn - adolescenti (12-18 ani);
       - 9-12 ore de somn - copiii intre 2 si 12 ani;
       - 11-14 ore de somn - nou nascuti si copiii pana in 2 ani.
 

  REMEDII NATURISTE 


Iata cateva dintre remediile naturiste care va pot ajuta sa adormiti mai usor si mai repede :

Caise

Consumati 3-4 caise foarte coapte inainte de culcare.
 

Gutui
 

Se pun 50 de grame de frunze de gutui intr-un litru de apa preparand o infuzie care se consuma seara inainte de culcare.
 

Portocale
 

Se prepara o infuzie din 5-6 flori de portocal intr-o cana de apa clocotita, care se va consuma inainte de culcare. O doza redusa de 3-4 flori puse la o cana de apa reuseste sa calmeze copiii nervosi.
 

Dovleac
 

O lingurita de seminte de dovleac care vor fi decorticate se fierb intr-o cana de lapte. Veti obtine o emulsie care se va consuma inainte de culcare, cate o ceasca.
 

Consumati de 2 ori pe zi cate 50 grame de dovleac copt sau puteti bea de 3 ori pe zi 100 ml. de decoct din pulpa care a fost fiarta, amestecata cu o cantitate mica de apa, puteti indulci cu putina miere.
 

Pastarnac
 

Se va consuma inainte de culcare jumatate de pahar de suc de pastarnac care a fost obtinut prin centrifugarea de 3-4 radacini care au fost bine spalate. Este la fel de eficienta si infuzia preparata din semintele de floare de pastarnac. Veti lua o lingurita de planta care se va opari cu o cana de apa clocotita, dupa care se va lasa timp de 15 minute acoperita, strecurand si consumand cu 30 minute inainte de culcare.
 

Salata verde
 

Consumati un decoct care a fost obtinut fierband o capatana de salata in jumatate de litru de apa timp de 15 minute la foc mic. Consumati o cana cu o ora inainte de a va culca seara.
 

Telina
 

Se curata dupa care se rade marunt, se va turna peste 1 litru de apa rece lasandu-se 8 ore la frigider. Consumati o lingura de 3 ori pe zi.
 

Lapte
 

Se va incalzi folosind un ibric mare 250 ml de lapte cu putina scortisoara si nucsoara , indulcindu-se mai apoi cu miere. Consumati cu 30 de minute inainte de culcare.
 

Miere de albine
 

Se va pune la incalzit pana ce este aproape fiert un sfert de litru de bere blonda. Se va lasa sa se raceasca dupa care se dizolva in ea o lingura de miere. Consumati inainte de culcare.
 

Cimbru
 

Se consuma seara o infuzie de cimbru , 2 grame de planta la o cana de apa care se va putea indulci cu miere.
 

Leurda
 

Seara, inainte de culcare, luati o lingurita de ulei de leurda.
 

Marar
 

In 250 ml de apa in clocot se vor opari 13 grame de seminte pisate. Lasati la infuzat adultii consumand o linchid inainte de culcare seara, iar copiii o lingurita.
 

Nucsoara
 

Se vor pune la macerat de dimineata pana seara intr-o cana de apa, 1-2 lingurite de nucsoara. Consumati atat cat puteti inainte de culcare.
 

Scortisoara
 

Intr-o cana de lapte cald adaugati o lingurita de pudra de scortisoara si o lingurita de miere , dupa care consumati inainte de culcare.
 

(Remedii publicate in Biblioteca Formula AS)

 

  Fitoterapie pe cale interna 
 

Infuzie de :
 

        - 30 gr. flori de mac
        - 30 gr. flori de paducel
        - 40 gr. flori de tei
        - 20 gr. flori de melisa
 

Se vor pune 40 de gr. de amestec la 1 litru de apa clocotita, lasandu-l la infuzat timp de 15 minute. Se va bea o cana dupa ce ati luat cina, iar alta chiar inainte de culcare, pana la ameliorarea problemei.
 

Gelule de valeriana sau de mac californian
 

Se vor lua 2 gelule pe zi , de preferat la pranz si seara pana la ameliorarea problemei.

 

  Aromaterapie pe cale interna
 

Copiii peste 5 ani si adulti
 

       - Ulei esential de oregano - 3 picaturi
       - Ulei esential de busuioc - 3 picaturi


Se va lua dimineata, la masa de pranz si seara cu ceai sau apa si cu o lingurita de miere pana ce se va ameliora.
 

Puteti completa cu oligoelemente, luand pe stomacul gol dimineata o doza de litiu pana se va ameliora.
 

(Remedii publicate in Utilizarea plantelor in tratarea bolilor - Dr. Jean-Claude Houdret Isabelle De Paillette)
 

Ca sa va imbunatati cantitatea si calitatea somnului va recomandam sa respectati urmatoarele indicatii:
 

       - Mentineti constante orele de mers la culcare si a orelor de trezire 7 zile din 7, chiar si dupa o noapte “rea”.
       - In cazul in care nu reusiti sa adormiti in 20 de minute, faceti ceva relaxant, precum cititul. Nu faceti activitati stimulante.
      - Evitati somnul ziua. De cele mai multe ori, acesta va interfera cu adormitul pe timpul noptii.
      - Nu beti alcool cu 5 ore inainte de a va pune la somn . Acesta va cauzeaza treziri in timpul noptii.
      - Evitati sa consumati ceai, suc, cafea sau ciocolata dupa amiaza, intrucat va poate termina treziri sau un somn superficial.
      - Nu va puneti la somn cu stomacul plin dar nici cu foame.
      - Efectuati exercitii fizice in fiecare zi.

SFATURI DE LA MEDICII FARES

Recomandăm menținerea unui program de viață cât mai ordonat, cu realizarea de exerciții fizice zilnic, ieşirea în natură cel puțin o dată pe săptămână, relaxarea înainte de culcare, consumul de ceaiuri din plante medicinale cu efect calmant, liniştitor, aromaterapie în dormitor cu ulei de lavandă sau melissa.

Evitați stresul, surmenajul intelectual sau fizic, sedentarismul, alimentația cu aditivi, coloranți, semipreparate, consumul de băuturi carbogazoase, medicația care are ca efecte secundare insomnia şi înlocuirea ei cu alte tratamente, eventual pe bază de remedii naturale.

Seara evitați excitantele: alcoolul, tutunul, cafeaua, ceaiul verde sau negru, cola, alte băuturi stimulente, mesele copioase.

O baie caldă cu ulei de portocale sau lavandă, ori o şedință de masaj se pot dovedi de un real folos pentru un somn odihnitor
 

Suport clienti 8:00 - 17:00

0753929844 contact@vitasana.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!