Livram in orice localitate din Romania.
Comenzile vor fi expediate prin intermediul firmelor de curierat din Romania: Urgent Cargus, Fan Courier, DPD, Sameday, GLS, Nemo Express.
Daca aveti vreo preferinta, puteti solicita un anumit curier.
Taxa de transport:
Cat timp dureaza pana primiti coletul ?
Bine de stiut !
Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare.
Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 15.00, Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul zilei de Luni.
In cazul in care solicitati livrarea comenzilor sambata, agentia Fan Curier va solicita o taxa suplimentara de 6 lei+TVA pentru fiecare livrare. Aceasta taxa o veti achita direct celui care va livreaza coletul.
Care este termenul de livrare al coletului?
Termenele de livrare sunt de regula intre 24-48 de ore lucratoare pentru livrarile la nivel national , insa acestea pot suferi unele modificari datorate unor situatii ce nu pot fi prevazute cum ar fi inundatii , calamitati , blocaje rutiere, inzapeziri, ori datorita logisticii cat si a modului de organizare a firmei de curierat ori a furnizorilor.
Comenzile care vor contine produse care au statusul de ‘in stoc furnizor’ se vor livra intr-un termen de 48-94 h de la plasare, in functie de cum produsele respectiva reintra in stoc .
Acest termen de livrare depinde de producator sau furnizor.
In cazul in care vom fi anuntati de catre colaboratori ca exista posibilitatea ca livrarile sa intarzie , noi vom comunica lucrul acesta cu ajutorul site-ului ori prin email sau telefonic.
Ce trebuie sa fac pentru a primii informatii legate de coletul care a fost expediat?
Pentru a afla informații in timp real despre livrarea unui colet , va rugam sa verificati daca prin email ati primiti din partea noastra numarul de AWB si data acestuia.
Daca aveti aceste date transmise de noi prin email , inseamna ca coletul a plecat de la depozitul nostru si in continuare orice informatie se va obtine doar luand legatura cu firma de curierat.
De asemenea , va informam ca puteti sa luati legatura in mod direct cu curierul , sunand la numarul de telefon care a fost primit prin SMS-ul de la firma de curierat (firma de curierat va trimite un sms la numarul de telefon indicat de dvs. in comanda )
De retinut este faptul ca in momentul in care ati intrat in posesia AWB-ului, comanda nu poate sa mai fie anulata , deoarece coletul se afla deja in posesia firmei de curierat.
Factura va fi predata curierului / va fi trimisa odata cu comanda doar daca dumneavoastra ati solicitat acest lucru .
Acestea se vor transmite automat prin email, odata cu primirea mesajului de confirmare a comenzii plasate.
Va rugam sa verificati si mai apoi daca este cazul sa ne sesizati in scris lipsa oricarui document in momentul in care a fost primit coletul .
Firma de curierat este obligata ca la predarea coletului sa va intocmeasca o chitanta cu suma care o aveti de achitat / suma prezenta in factura , in cazul unei comenzi cu plata ramburs.
In cazul in care nu ati intrat in posesia chitantei , va rugam sa o solicitati de la curierul care a facut aceea livrare.
De asemenea , in momenul in care coletul a fost receptionat de catre dumneavostra va rugam sa verificati integritatea acestuia.
Comanda plasata de dvs trebuie sa ajunga intotdeauna in cutie, niciodata in altel ambalaje ori in saci menajeri .
Daca sesizati ca coletul este murdar, rupt, taiat, ud, desigilat, ori are alte semne de deteriorare refuzati primirea acelui colet.
In urma acestei situatii se va intocmi un proces verbal .
Va rugam sa ne anuntati cat mai repede de aceasta situatie prin telefon , pentru a lua la cunostinta acest lucru si a rezolva cat de repede aceasta situatie.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!