Produsele achizitionate de la distanta pot fi returnate conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 in ceea ce priveste drepturile consumatorilor in cadrul contractelor ce au fost incheiate cu profesionistii, cat si modificarea si completarea actelor normative.
In conformitate cu OUG 34/2014 cosmeticele cat si produsele alimentare sunt produse susceptibile deteriorarii ori a expirarii rapide , fiind exceptate de la dreptul de retragere.
Consumatorul poate notifica in scris comerciantul ca va renunta la cumparare , fara a fi penalizat si fara a invoca un motiv, in termen de 14 zile de cand a primit produsul.
Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului. Nu este impus returul folosind un transportator anume.
Produsul returnat va trebui sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (ambalaj original, etichete intacte, documente insotitoare).
Nu se va accepta returul pentru urmatoarele produse :
Denuntare si Retur
1. Returnarea se va face anuntand in prealabil intentia printr-o sesizare verbala ori scrisa folosind una dintre modalitatile urmatoare :
2. Un operator VitaSana va face o solicitare pentru preluarea coletului de la adresa clientului , fiind instiintata firma de curierat.
3. In urma discutiei cu operatorul VitaSana , va fi stabilita ziua cat si adresa exacta de la care curierul va ridica coletul pentru retur.
4. Clientul va preda catre curier coletul insotit de toate documentele care au fost primite initial.
5. Suma care a fost achitata inital de client va fi rambursata de catre Vitasana in cel mai scurt timp posibil de cand a primit produsul returnat, dar nu in mai mult de 30 de zile lucratoare incepand cu ziua de cand a fost acceptat in depozit ,coletul fiind insotit inclusiv de scrisoarea de denuntare.
Din suma aceasta vor fi retinute taxele de transport care sunt aferente returului.
Cheltuielile in ceea ce priveste transportul vor fi suportate integral de catre client.
Observatii
Se va accepta returul doar in termenul de 14 zile de la data primirii coletului .
In colet trebuie sa se afle toate documentele care au fost primite initial , fiind nevoie de o adresa scrisa , semnata de persoana care a facut comanda si a achitat , care a notificat denuntarea contractului , solicitand ca suma platita sa fie returnata ,indicand in mod specific banca si contul in care banii se vor returna.
Colet care a fost returnat fara un anunt in prealabil
In cazul in care procedura de returnare nu va fi respectata, clientul trimitand coletul fara un anunt in prealabil , ne vom rezerva dreptul de a nu accepta acest retur.
SC VITASANA STORE SRL doreste sa va asigure ca va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila , dorind sa se ajunga la o intelegere intre cele 2 parti .
In sensul acesta la dispozitia dumnavoastra este pusa adresa de email : contact@vitasana.ro , unde puteti redirectiona orice fel de reclamatie ori sesizare , la care noi vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice.
In cazul in care nu se poate rezolva pe cale amiabila aceasta situatie vor fi aplicate prevederile legale din Romania .
Recomandare
Verificati integritatea fizica a coletelor atunci cand au fost primite de la reprezentantul firmei de curierat rapid ce face livrarea, in prezenta curierului.
Solicitati intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele au prezentat urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare!
Ultima actualizare : 14.01.2020
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!